23 Mayıs 2010 Pazar

Sakın gelme hazır değilim deliyim kaç gündür

Uzaklara alıştırdıN beni, şimdi sakın gelme!
Uzun bacaklı kadınların soğuk ülkesinden dönme sakın!

Hayal kırıklıkları bıraktıN bana küçük küçük, onları da benden çalmak için dönme buraya!

Lütfen gelme! Kalbimden çıkan parmaklarım hala O'nunla ilgili bir şeyler yazmak istiyor.
Her şeyimi alıp gittin, senden sakladığım tek şey olan, yazdığım saçma sapan cümlelerin öznesi olan 'O' zamirini alma benden.

Evet artık benim için 'Ben' değilsin, 'O'sun, yine 'Ben'e dönüşmek gibi bir lüksün yok senin.

O'nu unutamadım, çünkü unutmak istemedim, hepsi bu...
Ben O'nu kendim için sevdim, yaşadığım her hayal kırıklığında O'na sarılmak için aklımdan çıkarmadım.
Mağaram O benim, kalbimin en karanlık köşesinde kimsenin göremediği.


Ama Sen gelme! Yüzlerce kilometre uzakta kal ve beni unut!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazılar hakkında atıp tutanlar