31 Mayıs 2010 Pazartesi

Gün olur devran döner horoz domalır tavuk gömer!

Bu gün merhaba falan demeden bodozlama konuya giricem.


Bok gibi bir gün geçirdim, sabah uyandım deneme sınavından önce kahvemi içerken bir haberlere göz atıyım dedim (hep akşam bakardım halbuki), ulan 1 gün haberlere bakmadım neler olmuş. 


Kocaman manşet: 
'İsrail, Türk insani yardım gemisine saldırdı!'
 'Hatay'ın İskenderun ilçesinde 7 şehit!'.


Tabi sabah sabah nevrim döndü, twitterdan İsrail'e saydırdım biraz, sonra deneme sınavına girdim, daha doğrusu tam tabiriyle o bana girdi. Vee neden haberleri akşam okuduğumu hatırladım şimdi! Gündüz okuyunca mal oluyorum böyle işte, ne sınav kalıyor ne bir şey, ambele oluyorum bildiğin.


Eve geldim, yine twitterı açtım, sınavın moral bozukluğuyla bir de Hitler'i öven tweetler görmez miyim? Gördüm, evet. 
Onlara da bir saldırdım, küfür ettim, rahatladım hafiften.


Bu dünyada ne gerzek ne cahil insanlar var tepem atıyor. Tamam, gerizekalısın da alenen belli etme, böyle sosyal ortamlarda bilmediğin konu hakkında yazma! YAZMA!
'Hihiih aşkımla yemek yedik biğğğz!'' falan yaz, niye boşu boşuna başka insanların sinirlerini zıplatıyorsun!




Not: Bu yazı eninde sonunda birileri tarafından okunucak, eğer sen de o Hitler'i öven faşist piçlerdensen, sktir git blogumdan. İnsan hayatına saygısı olmayanlara kuracak tek cümlem yok benim. Hastalıklı faşist fikirlerinizi kendinize saklayın çünkü buraya da yazmayı borç biliyorum: 'Gün olur devran döner horoz domalır tavuk gömer.' Anlamayanlar için meali, bilmediğiniz konularda çok atıp tutmayın bir gün başka bir tarafınızda patlar.


Hadi size yakşamlaaar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazılar hakkında atıp tutanlar