27 Mayıs 2010 Perşembe

Business media apaçisi

Merhaba cücükler, nasılsınız?


Ben pek şahane hissediyorum kendimi. Bu gece bir anda vahiy niteliğinde 'icq' numara ve şifremi hatırladım. Sonra kendime 'Oha lan ne hafıza var, bir yükliyim de kimler varmış bakıyım.' dedim. 


Yükledim, açtım 84 arkadaşım varmış hiç birini hatırlamıyorum derken orada yaklaşık 7-8 yıldır görüşmediğim, bir anda koptuğum çok yakın bir arkadaşımın nickini gördüm. (Ayrıca benim nickimde DeMoN_LaDy'miş, evet büyüklü küçüklü. Allah belamı o nick yüzünden verdi zaten.) 


Adamın sadece adını hatırlıyorum, 'Of ya nerden bulucam''' diye kafayı yerken, bir süre kurcaladım programı.. Unutmuşum girmeyeli baya geliştirmiş kendini. Bir kaç tane 'Kilodun ne renk?', 'Sevişelim mi?' mesajı aldıktan sonra tam profiline girebildim.
Soyadını da o sayede gördüm! ''Oğluuuum buldum işte yihuuğğğğğ!'' diye sevinç naraları atarken hemen Facebook'tan arattım lakin ki orada yoktu. 


''Google! Bebeğimsin!'' diyip oraya yazdım adını, adam neler başarmış neler! Saniyede buldum. Bir siteden mesaj attım, heyecanla cevabını bekliyorum şu an.


Böyle arkadaşlık, sosyal ağ sitesi falanda değil, işle ilgili bir yer. Şansıma ''connections''a eklerken mesaj yazılabiliyormuş, bir nevi business apache gibi bir şey oldum, ama olsun değer lan kaç yıl oldu. 
Aşırı heyecanlıyım şu an, zamanında sürekli konuşurduk bir anda koptuk ama nedenini zerre kadar hatırlamıyorum. Onu nasıl hatırladığımı inanın ben de bilmiyorum.
Fil hafızamı burada öpmek istiyorum, sarılmak istiyorum ona.


Ulan internet, gözünü seviyim yaptın yine bir güzellik!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazılar hakkında atıp tutanlar