24 Mayıs 2010 Pazartesi

Çatladım lan!

Lisede dalga geçtiğim ezik ezik karıların, yurtdışından kıronun önde gideni bir herif bulup, çok gitmek istediğim ülkelere gitmesine ve facebook'a fotoğraf koyup hava yapmalarına deli oluyorum. Ulan daha bir iki yıl önce evinden çıkamıyordun, ne ara açıldın bu kadar.

Bir ben beceremiyorum şu international relationship olayını, el atıcam anasını satıyım, gözüm artık ülke dışında, alıcam kaslı ve apaçi sevgilimi gezicem ülke ülke, olmayacak başka türlü.

Çıldırdım laan! Ben burda haftada bir gün dışarı çıkıp bütün gün ders çalışırken o tip insanların sadece bir apaçi kapakladılar ülke ülke gezmelerine katlanamıyorum!

O fotoğrafını bile çekmeyi beceremediğiniz Eyfel kulesi, Pisa kulesi, hatta oralardaki küçüklü büyüklü bütün kuleler kıçınıza girsin!

O heriflerle beraber ülke ülke gezip apaçi dansı yaparken tepenize disko topu düşsün inşallah!!!

1 yorum:

  1. Sen once domestik rileyşınşip i hallet sonra interneyşınıl yaparsın, asyun.

    YanıtlaSil

Yazılar hakkında atıp tutanlar