21 Mayıs 2010 Cuma

DGG Kutlu olsun!

Merhaba küçük Bihter ve Behlül'lerim,
Nasılsınız bugün? Sırf cevap veremiyeceğinizi bildiğimden yazdım bunu çünkü nasıl olduğunuzu öğrenmek istemiyorum. Bugün bütün hocalar beni sattı, normalde aşırı yoğun olan Cuma günüm bomboştu; ben de bir arkadaşımla görüştüm, taksime gittim, bir güzel sosyalleştim. Haliç'e bakarak akşamüstü biramı içip sohbet ettim. (Her cumartesi taksimdeyim oğlum ben size ayak yapıyorum.hohoho)

Neyse her zamanki gibi monoton geçiyor hayatım bu dangalak sınav yüzünden yazacağımı sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Bu aralar hiç monoton geçmiyor, benim hayatımda ve yakınlarımın hayatında çok garip olaylar olmakta.

Mesela 20 ve 21 mayısı 'Dünya Göt Oluş Günü' ilan ettik, siz de duydunuz mu? Her sene şenliklerle kutlayacağız, açıcaz rakılarımızı 'Ulan ne maldık mına koyiğm' diye diye içicez. Evet, her sene iki gün sarhoş gezicez. Her neyse yaşadığım garip olayların yanısıra çok garip bir haber de aldım dün, 1.5 ay sonra Türkiye'ye gelecek bir insanın haberini. Havaalanında inzibatlarla karşılama planındayım, alsınlar götürsünler çok da umrumda değil sanırım, galiba, bilemedim ulan çok kafam karışık!
Facebook bağlantımı sildikten sonra, bu gün yaşadığım büyük göt oluş hikayesini sizlerle paylaşmak isterim sevgili gönül dostları. Ulan ben hayatımda hiç bu kadar utanmadım, hiç bu kadar büyük bir KAZMA tanımadım. Bir insan 'Beni özleyecek misin peki?' sorusuna 'Hayır..' der mi? Der mi ulan! Demez! Diyen öküzdür, hayvandır! Ama dedi! Bildiğin dedi. Vallahi de dedi! İnsan nezaketen bir şey söyler.

Herkese 'Artık açık olun, istediklerini söyleyin' diye bas bas bağırdım da (ne garip tabirmiş lan bu)  öküz olun demedim, insanlar bazen lafları başka bir taraflarından anlıyorlar. Eve gelirken 'Oğlum aşırı açım bir oturuşta bir kuzu yerim.' diyen ben, o 5 harf ve 2 noktalama işaretiyle doydum, geldiğimden beri 4 şişe su içtim, mideme oturdu mına koyiğm, gitmiyor bir türlü!

Egom yerle bir oldu, ben ki kendine aşırı güvenen bir insanım, 'Peki.' diyebildim, ne denilebilirdi ki ondan başka. Yani ne diyim... Tüh be acaba 'İnsan ol azıcık!' mı deseydim, ah be keşke deseydim, niye demedim ki demeliydim bence. Zaten mesajıma cevap falan da gelmedi, ben de oturdum ayı gibi cips yiyip film izliyorum, anlatım bozukluğu ya da zaman kayması yok (çokta skimdeydi ya onlar), evet film açık şu an simge durumunda küçük ve şirin filmim beni bekliyor.

Son olarak; kurban bayramında oturup o adamı kesicem, yemeğe beklerim.

2 yorum:

  1. güzel yeniadresim2007@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizde göt varsa bgizde daha alası var ama siz daha büyük göt olduğu için sikilmeye meraklısınız

      Sil

Yazılar hakkında atıp tutanlar