16 Ağustos 2010 Pazartesi

Bir tatil kafası

Merhaba tombiliboolar




Bunu yeni öğrendim, TRT çocukta bir program; psikopat bir şey, teletabiler yanında halt etmiş. Ne kafayla bu programı yazdıklarını anlamamakla birlikte, biz ne kafayla bunu yeğenim Efe’ye izletiyoruz onu da çözmüş değilim.




Her neyse; şu an yazlıktayım, bahçede yazıyorum bu yazıyı. Puştum farkındayım, hatta bu yıl tatilin bokunu çıkardım onun da farkındayım. 2 haftadır yazlıktayım, yandım mı? Evet, tabiî ki. Ama şu şekilde; sürekli okey oynadığımızdan vesikalık denilecek bölge (surat, omuz, boyun, göğüs kısmı) cillop gibi yandı. Havlunun üstünde uno oynadığımız için göbek bölgem de o şekilde yandı, ama bacakları sormayın, sanki sonradan eklenmiş gibi duruyor, BEMBEYAZ!





‘’Güneşlensene kızım salak mısın! Kağıt, okey gibi oyunlar oynayarak yanılmaz.’’ dediğinizi tahmin ediyorum. Onu da denedim!






Bugün bir değişiklik yapıp yatmaya çalıştım ve tamamen güneşlenme özürlüsü bir insan olduğumu tekrar kanıtladım. Durduğum yerde duramıyorum ki bacaklarımı yakıyım. Yatıyorum, 1 dakika sonra yer değiştiriyorum, 30 saniye sonra sigara yakıyorum, sonra sıcak oldu diyip denize giriyorum, çıkıyorum, yine yatmaya çalışıyorum, hoop birileri geliyor; ‘Ay hadi fotoğraf çekeliiiğğğööğğğm’ bahanesiyle kalkıyorum ve bir bakıyorum ki saat 6 olmuş, ‘’Eh! Haydi o zaman okey oynama vakti!’’ derken, tabiî ki yanamadım. Allah’ım bacaklarım bembeyaz, neden bembeyaz! Süt gibi mına koyiğm, bronz tenden nefret eden ben, hırs yaptım resmen! Yanacak o bacaklar, yoğurt süreceğim derece yanacak! Öyle yanacak ki acısından gece uyuyamıycam! Bunlar sanki benim bacaklarım değil de başkasının bacakları, omzumla arasında en az 3 ton fark var.






Not düşmek isterim ki; evet bu aralar tek sorunum bu.






İkinci notu düşmek isterim ki; bugün 6 ağustos, sınav puanlarının açıklanmasını bekliyordum ama pazartesiye ertelenmiş, yine stresliyim, tabi bunda bacaklarımın süt kıvamında omuzlarımın da çikolata kıvamında olmasının da etkisi var.






Tatil, seni çok seviyorum, kaptım alt dudaktan. (Evet, tatilin.)

2 yorum:

  1. Tatil yanmak değildir. tatil dinlenmek ve kendini dinleme fırsatını yakalayaebilmektir..

    YanıtlaSil
  2. Biliyorum ki zaten güneşlenmedim de, sadece yeni bir oyun arıyordum bacaklarımı yakmak için. Okey, tavla ve uno sadece vesikalık bölgeyi yaktı.
    Neyse artık çok geç tatil bitti, zaten ben bronz ten sevmem.

    YanıtlaSil

Yazılar hakkında atıp tutanlar