23 Temmuz 2010 Cuma

Worth the wait


Sana, seni sen değilmişsin gibi anlatmak kadar keyifli bir şey varsa senin sen olduğunu anlayacak mısın heyecanıdır.


Ben, sana, seni anlatırken senin benimle ben değilmişim gibi konuşman canımı sıkan.


Aslı'nın dediği gibi: ''İçim acıdı birisine onun aslında başkası olduğunu anlatmaya çalışırken, bana inatla "hayır ben buyum" diyerek patates çuvalından farksız boş bir insanı gösterirken . . ''


'Boş' olmadığını görmek istiyorum sadece, olmadığını göstermek istiyorum. Beni hayal kırıklığına uğratma istiyorum, çabalıyorum, gereksiz maskelere bürünüyorum.


Maskelerden nefret ederken şekilden şekle giriyorum sana seni anlatırken. 
Maskeler paramparça oluyor sen kendini; beni anlamazken.


Oturuyorum, düşünüyorum, anlatıyorum, yazıyorum, dinliyorum, okuyorum ama inandıramıyorum seni sen olduğuna, 'Boş' olmadığına. 


Sadece bekliyorum, mutlu sonumun anlatılacağı 3 dakika 36 saniyelik şarkıyı yazmanı.


'Zamana bıraktım' derler ya..
Zaman kelimesi yetersiz bu çabalarım arasında.
.

4 yorum:

  1. çok beğendim nasıl ifade edeyim bilemedim,beğendim :) elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. bu kadar laf edeceğine küfret rahatla. nasıl olsa anlamıyolar bebeim...

    YanıtlaSil

Yazılar hakkında atıp tutanlar