18 Ağustos 2010 Çarşamba

cCc İspanya İker cCc

Son zamanlarda Barcelona ve İspanyol erkekleriyle kafayı bozmuştum.Gece yatmadan önce :'Allah'ım bana bir ispanyol koca bahşet, Barcelona sokaklarında gezelim elele gitar tınıları eşliğinde, ay ışığı süslesin gecemizi.' şeklinde iğrenç derecede romantik dualar ediyordum.



Yazlıkta bir gün yine sahilde oturuyorduk. Ben yine 'Aah Barcelona'da olacaktık, her yerde gitarlar, yakışıklı adamlar, ay ışığı, hafif bir esinti, biraz şarap-gazoz, hafif sarhoşluk, şarhoşken içilen işkembe.' diye saçmalarken bir arkadaşın İspanyol sevgilisi olduğu aklıma geldi.(Tamam, Barcelona'ya gitmedim, ama her tarafta gitar çalan yakışıklılar, taş gibi ispanyol adamlar olduğunu hayal ediyorum. Evet, öyle.)



Ben bir anda celallendim, yüzüme nur geldi, kafamın üstünde ampul işareti çıktı ve: ''Aaa yok mu lan seninkinin kuzeni, amcaoğlu, amcası, dayısı, kardeşi, ananesi?'' diye sordum.
Allah'ın çok şanlı kulum ya, çok süpersonik bir cevap aldım: ''Kızım bitane vardı, süper başarılı, Barcelona'da yaşıyor, bir şirkette çalışıyor, bu kadar para alıyor, bu kadar kasları var, şöyle gözleri var.'' diye ballandıra balladıra anlattı. Tabi ben yine çizgi film karakterine dönüşerek gözlerimden kalp işareti çıkyı, kurta dönüştüm üzerine bir de 'Uuuğ'ladım, şu şekilde:

''Uuuğğğ bebeğim, adı ne peki?''

''Oha! adını unuttum dur öğreniyim.'' dedi ve sevgilisine mesaj attı.


Olayın traji-komik, kalp parçalayıcı, ağlatıcı, yerden yere vurucu, headbang yaptırıcı noktası ise burada başlıyor.
Çocuğun adı ne çıktı dersiniz?


Öyle biri olduğunu öğrendiğim dakika hakkında hayaller kurmaya başladığım benim bitanecik ispanyolum, yakışıklı prensimin adı 'Iker'.
'i' yi büyük harfle yazdım bilerek.
Ulan adamın adı iker çıktı.
İker lan iker. Bildiğin iker. Ben Fernando falan çıkar diye düşündüm ama adam alenen ikicek bizi.


Ben napıyım? Bundan sonra kara bahtım kör talihim diyip adama veriyim mi? Napıyım yani.
Yine başlamadan biten bir aşk hikayesiyle daha karşı karşıyayım canlarım.
Barcelona hayallerimi balıklar yedi, gitarlar kafamda kırıldı.
Aşk yine başka bahara kaldı.


Not: Kpss ile ilgili bir yazı yazıcam lakin okullar daha yeni belli oldu, puanım 79.792; İstanbul'da o kadar alakasız okul var ki ne yapacağımı şaşırdım, 1 eylüle kadar onunla da alakalı bol küfürlü, güllü, çubukçulu bir yazı yazacağım. Şimdilik öpmüyorum, çünkü çok sıcak ve kesin terlisinizdir babay.

3 yorum:

  1. bir şirkette çalışıyor, çok başarılı, çok kazanıyor, kaslı güçlü, barcelonada yaşıyor, gözleri güzel yakışıklı.. bla bla bla.. sırf ismi Iker diye üstünü çizdin öyle mi?

    YanıtlaSil
  2. Önce KPSS sonra İspanyada bir tatil.

    YanıtlaSil
  3. Ahaha Kpss bitti şimdi sıra İspanya'ya geldi. :)

    Valla iker diye toprağa bile gömerim onu, ismiyle bütün özelliklerini sildi. ahhah

    YanıtlaSil

Yazılar hakkında atıp tutanlar