6 Haziran 2010 Pazar

Çünkü 'Gone away' çalıyordu.




Play'e basın...
Şarkı başlasın..
Hikayesini kendi anlatsın..



Far away you've gone, and left me here
So cold without you, so lonely dear
May June July I count the time
Every minute I go takes the smell of your clothes
Further away


Şarkı başladığı an yankılanan sözler bunlar. 
Evet gittin, hem de çok çok uzaklara. 'Ben başkasına aşık oldum.' dediğin gün keşfettim bu şarkıyı, dinlediğim an aklıma ilk o cümleler geldi, göğüs kafesim ellerin arasında sıkıştı, nefesimi aldın götürdün kilometrelerce uzaklara...
'Ne zaman gideceksin?' diye soramadım bile, bilgisayarın başında öylece kaldım. 
Bu öylesine bir gidiş değildi çünkü, aşık olduğun kadının yanına taşınıyordun, ben ise evde, yaşadığım şehirde, yaşadığım ülkede, odamda, o bilgisayarın başında tek başıma, nedenler niçinler arasında bakıyordum sadece. Tek kelime edemedim ve gittin...

'Cause you've gone away
Where there isn't a telephone wire
Still I wait by the phone
You don't even write to say goodbye
Goodbye


Seninle alakalı her şeyi silmeye karar verdim o gece.. O gece hayatımdan alıp gittiklerini düşündüm sabaha kadar. Nasılsa bir daha sarılamıyacaktın bana öyle sevgiyle, sabah uyandığımda yüzünü göremeyecektim, özlemeyecektim artık seni, sevmemem gerektiğini anlattı bana o satırların, fotoğraflar, videolar kalsa ne değişirdi ki? Hiç bir şey eskisi gibi olamıycaktı, çünkü başkasına aşık olmuştun, son sözlerin buydu, sözlerin bittiği yerde tek başıma bıraktın ve yabancı bir ülkeye gittin sessizce. Ben daha 
ne olduğunu kavrayamamıştım bile...

I have saved every piece of paper
Like grocery lists and note cards
To do lists and race scores
So just in case you change your mind
And come back, I've kept everything safe


Şarkının bu kısmında manyak olduğumu düşünebilirsiniz lakin onların hepsini yaptım ben. Beraberken yaptığımız alışveriş fişlerini bile sakladım. Yukarıda yazdığım gibi atamadım hiç bir şeyi, dönmesini istediğim için mi bilemiyorum. Bizi 'bir' yapan her şey bir dolabın en arka köşesinde siyah bir çanta içinde gün yüzüne çıkmayı bekliyor. Gittikten sonra dokunamadım onlara. 2.5 yıl oldu...


Get me out get me off
Get me out get me off
Oh this is a ride going nowhere
But somewhere that I despise
Going nowhere to end up with a tearful
I don't wanna go on with these pieces of paper
That you left behind




Ara ara gelen 'mutlu olma' krizlerinin dışında düşünmemeye çalışıyorum artık; biriktirdiklerimi, sana dair anılarımı. Bana 'Hayatından hiç bir zaman çıkmıycam!' dedin ya en son, çık ve ya çıkma artık hiç bir şey ifade etmeyecek, şarkıyı dinledikçe hiç bir şeyin eskisi gibi olamıycağını biliyorum. Çünkü sen şu an ne dersen de benden başkasına aşık olmuştun. Çünkü ben sana bir daha güvenemiyecektim. Çünkü sen kilometrelerce öteden hala beni kandırmaya çalışıyordun. Çünkü ben hala sana kanabilecek kadar kendime güvensizdim. Çünkü ben seni kimseyi sevmediğim kadar sevmiştim. Çünkü sen bu sevgiyi benden aldın yerine hiç bir şey koymadan bomboş bıraktın beni. Çünkü ben artık seni değil sana ait olan şeyleri sevmeye başladım. Çünkü sen bana ait ne varsa çöpe attın..




This is a ride going nowhere
But somewhere that I despise
Going nowhere to end up with a tearful
I don't wanna go on with these pieces of paper
To keep me company in my old age




Artık çok iyi anlıyorum, beraberken senin dediğin gibi '1' olamamıştık biz, becerememiştik,  '11' olmuştuk iki ayrı 'bir' içinde çift sayı olduğumuzu sanıp birbirimizi kandırmıştık. Sen gidince '1-0' olduk, sen 1'din yine ben ise 'sıfır' olmuştum, yutan elemana dönüşüp önüme gelen herkesi yutmuştum, sevememiştim, kalbimin derinliklerine alamamıştım kimseyi, kimsenin içimi yeterince görmesine izin vermemiştim. Şimdi ise '1'im, tek ben kaldım çünkü, içimden sayılar geçiyor ama etki edemiyorlar.
Bana matematik öğretir misin? diye sormuştum ya sana.


Sayılar daha anlamlı.


Bu sefer gerçekten '1' in çift sayı olduğunu hissedeceğim biri girecek hayatıma, birlerimiz bir olacak ve o kişi sen olmayacaksın.


Artık mutluyum. 
''Because you've gone away forever.''










-

3 yorum:

Yazılar hakkında atıp tutanlar